Будь ласка, чекайте на дзвінок.Я зв'яжуся з вами якнайшвидше.
Шановні клієнти!
Коли ви залишаєте на сайті заявку або телефонуєте з метою записатися на прийом, будь ласка, зважте на те, що я не маю адміністратора, і на всі вхідні дзвінки та заявки з сайту я відповідаю сама.
Якщо в момент дзвінка чи надходження заявки на сайті я працюю з клієнтом, то не маю змоги миттєво відгукнутися. Вибачте!
Як тільки я закінчую роботу з черговим клієнтом, я одразу ж приступаю до обробки заявок.Неодмінно телефоную за заявками з сайту та пропущеними дзвінками на телефон.Увага приділяється всім.Будь ласка, дочекайтеся мого дзвінка.